TND D.O.O VISOKO ORGANIZUJE SEMINAR IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI U BIH NA TEME
PUT OD PLANIRANJA NABAVKE DO REALIZACIJE UGOVORA
IZMJENE OSNOVNOG UGOVORA U SVJETLU POVEĆANJA MINIMALNE PLAĆE U BIH – OKOLNOSTI KOJE SE NISU MOGLE PREDVIDJETI U MOMENTU ZAKLJUČIVANJA UGOVORA
Hotel “Hollywood” Ilidža, Sarajevo – 20.02.2025.godine, 09:30h
Seminar je namijenjen: ugovornim organima i njihovim predstavnicima, ponuđačima, rukovodiocima sektora javnih nabavki, predsjednicima i članovima komisija u postupcima javnih nabavki, službenicima iz oblasti javnih nabavki, sekretarima, advokatima, predstavnicima privrednih subjekata i svim drugim licima koji se bave javnim nabavkama u BiH.
Prvi i drugi dio seminara (Put od planiranja nabavke do realizacije ugovora)
U prvom dijelu obradit ćemo aktuelne obaveze s kojim se ugovorni organi suočavaju na početku kalendarske godine počev od kreiranja plana nabavki, kreiranje privremenih planova nabavki, istraživanja tržišta, a onda i do samog kreiranja tenderskih dokumentacija, provođenja postupaka te proceduralnih koraka ugovornih organa prilikom provođenja postupaka javnih nabavki.
Kad je u pitanju tenderska dokumentacija poseban fokus stavit ćemo na tehničku i profesionalnu sposobnost te institute ekvivalentnih proizvoda, uzoraka, certifikata kao i adekvatno kreiranje tehničkih specifikacija predmeta nabavke.
Ovaj dio seminara prezentovat će nam ovlašteni predavač javnih nabavki Dr.sci. Samir Buljina, bivši član URŽ-a BiH s višegodišnjim iskustvom u oblasti javnih nabavki.
Treći i četvrti dio seminara (Izmjene osnovnog ugovora u svjetlu povećanja minimalne plaće u BiH – okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti u momentu zaključivanja ugovora)
Uzimajući u obzir činjenicu da je od januara 2025.godine u FBiH stupila na snagu odluka o minimalnoj plaći u iznosu od 1.000,00 KM (slično očekujemo i u RS) što je uzrokovalo znatna poskupljenja velike većine roba i usluga na tržištu te stvorila određene dodatne terete poslodavcima u smislu većeg izdvajanja za doprinose zaposlenika za očekivati je da ponuđači lančano krenu sa zahtjevima prema ugovornim organima s kojim su ranije zaključili ugovore, a u smislu povećanja cijena njihovih roba/usluga/radova po zaključenim ugovorima. Jasno je da je riječ o okolnosti koja se u momentu zaključivanja ugovora nije mogla predvidjeti te da će ugovorni organi u velikom broju slučajeva biti primorani da vrše usklađivanje cijena iz ranije zaključenih ugovora ukoliko žele održati ugovore na snazi. Na koji način izvršiti usklađivanja, kako premostiti trenutnu „krizu“ prezentovat će nam ovlašteni predavač, Prof.dr.sc.Suvad Isaković, redovni profesor na Politehničkom fakultetu Univerziteta u Zenici sa višegodišnjim iskustvom u javnim nabavkama.
Kompletan sadržaj seminara možete pogledati na linku: https://tnd.ba/praksa-javnih-nabavki-u-bih-20-02-2025/
Vidimo se 20.02.2025.godine. TND d.o.o Visoko