Poštovani posjetioci naše stranice, dragi naši pretplatnici, klijenti, saradnici i prijatelji nadamo se da ste dobro i da je iza Vas uspješan period te mnogo uspješno provedenih tendera kao i potpisanih ugovora!
Radujemo se obavijestiti Vas da TND d.o.o Visoko 08.10.2025.godine organizuje seminar iz javnih nabavki u Sarajevu, u hotelu “Hollywood”. Kao i dosada spremamo mnogo primjera iz prakse, mnogo rješenja i presuda koje Vam mogu razriješiti različite dileme iz javnih nabavki bilo da ste na strani ugovornog organa bilo da ste na strani ponuđača.
Vaše mišljenje nam je važno! Prethodni seminar je ocijenjen izuzetno uspješnim što zbog predavača, što zbog cjelokupne organizacije. Ništa lošije neće biti ni u oktobru, čak, štaviše bit će korisnije i zanimljivije! Svaki put dodajemo nove vrijednosti!
Očekujemo Vas i radujemo se Vašoj podršci, znamo da prepoznajete rad, trud i kvalitet – mi ispod toga ne idemo! U nastavku donosimo program seminara i sve detalje:
Seminar je namijenjen: ugovornim organima i njihovim predstavnicima, ponuđačima, rukovodiocima sektora javnih nabavki, predsjednicima i članovima komisija u postupcima javnih nabavki, službenicima iz oblasti javnih nabavki, sekretarima, advokatima, ponuđačima, predstavnicima privrednih subjekata i svim drugim licima koji se bave javnim nabavkama u BiH.
SADRŽAJ SEMINARA |
PRVI DIO
U prvom dijelu obradit ćemo aktuelnu praksu Suda BiH i Ureda za razmatranje žalbi BiH – vezu i odnos zakonskih i podzakonskih akata iz oblasti javnih nabavki i prakse koja se nameće kao uslov efikasnog provođenja postupaka javnih nabavki. Šta ponudu čini neprihvatljivom, kako dobiti najbolju vrijednost za novac za ugovorni organ, u kojem pravcu ide aktuelna praksa URŽ-a BiH i Suda BiH su neke od tema kojih ćemo se dotaći.
Ovaj dio seminara prezentovat će nam Amila Muhamedagić, Master prava s položenim pravosudnim i advokatskim ispitom, magistrant na Fakultetu za upravu-smjer Javne nabavke, urednica portala „Praksa javnih nabavki u BiH“.
DRUGI DIO – ZAKONITO PROVOĐENJE POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI – ODABIR POSTUPKA, OKVIRNI SPORAZUM I “LISTA PONUĐAČA”, REDOSLIJED RADNJI OD STRANE UGOVORNOG ORGANA U TOKU PROVOĐENJA POSTUPAKA NABAVKI
U drugom dijelu obradit ćemo sve ono što je ugovornom organu važno kako bi postupak javne nabavke proveo na zakonit način. U tom smilu razjasnit ćemo situacije počev od odabira postupka javne nabavke, izmjene vrijednosnog razreda i kako je uraditi na Portalu javnih nabavki (portal ne dozvoljava izmjenu vrste postupka), korištenje okvirnog sporazuma te „liste ponuđača“ u postupcima javnih nabavki, otvaranje ponuda i ocjenu ponuda, kreiranje Zapisnika o ocjeni ponuda i donošenje Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Drugi dio prezentuje nam Amir Rahmanović, Dipl.ecc, ovlašteni predavač javnih nabavki, stručni savjetnik za kontrolu javnih nabavki u Uredu za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Tuzlanskog kantona.
TREĆI DIO – PRAVNA ZAŠTITA – ŠTA DONOSI NOVA ADVOKATSKA TARIFA FBIH
Ko ima pravo da ulaže žalbu u postupcima javnih nabavki, kako utvrđivati aktivnu legitimaciju, blagovremenost žalbe, dopuštenost, urednost? Koje su obaveze ugovornog organa nakon zaprimanja žalbe? Suspenzivno dejstvo žalbe – da li ugovorni organ ne smije vršiti nikakve radnje vezano za navedeno? Kako postupati nakon što ugovorni organ zaprimi obavijest od Suda BiH da je podnesena tužba vezano za postupak javne nabavke koji se provodi? Ko mora dokazati činjenice i okolnosti koje mu idu u prilog u postupcima pravne zaštite, a ko ih samo treba učiniti vjerovatnim?– sve navedeno prezentuje Samir Buljina, Dr.sci., ovlašteni predavač javnih nabavki, bivši član Ureda za razmatranje žalbi BiH.
PRVI DIO
AKTUELNA PRAKSA SUDA BIH I URŽ-A BIH – PRAĆENJE PRAKSE KAO USLOV EFIKASNIH JAVNIH NABAVKI
- Obračunavanje advokatske naknade po novoj tarifi- aktuelna praksa URŽ-a BiH i Suda BiH;
- Postupanja ugovornih organa pri provođenju postupaka javnih nabavki; – zahtjevi za ispravkom računske greške, zahtjevi za produženjem garancije za ozbiljnost ponude; starost ovjere dokumenata i druge specifične situacije iz prakse;
- Prezentacija portala “Praksa javnih nabavki u BiH”
Prezentuje: Amila Muhamedagić
DRUGI DIO- ZAKONITO PROVOĐENJE POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI – ODABIR POSTUPKA, OKVIRNI SPORAZUM I “LISTA PONUĐAČA”, REDOSLIJED RADNJI OD STRANE UGOVORNOG ORGANA U TOKU PROVOĐENJA POSTUPAKA NABAVKI
- Odabir postupka javne nabavke;
- Naknadno odobrena dodatna sredstva – prelazak u viši vrijednosni razred, kako izmjene raditi u planu nabavki? – sistem ne dozvoljava izmjenu vrste postupka
- Okvirni sporazum i gdje ga najviše koristiti;
- Obaveze ugovornog organa vezano za okvirni sporazum;
- Šta sve treba da sadrži tenderska dokumentacija kada je u pitanju okvirni sporazum;
- Kako koristiti opciju “liste ponuđača” i slučajevi dodjele pojedinačnog ugovora drugorangiranom ponuđaču;
- Provođenje direktnog sporazuma – najjednostavniji način provođenja direktnog sporazuma kada su u pitanju “sitne nabavke”;
- Sukcesivne isporuke kod direknog sporazuma, definisanje količina;
- Otvaranje i ocjena ponuda;
- Zahtjev za ispravku računske greške;
- Zahtjev za obrazloženje neprirodni niske cijene;
- Kreiranje Zapisnika o ocjeni ponuda i donošenje Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača;
- Javne nabavke s aspekta ponuđača – kako adekvatno odgovoriti zahtjevima tenderske dokumentacije;
- Postavljanje pitanja na portalu – razjašnjenje tenderske dokumentacije = prihvatljiva ponuda ugovornom organu;an javnih nabavki i njegova veza sa pokretanjem postupka javne nabavke
- Prezentuje: Amir Rahmanović
- TREĆI DIO
PRAVNA ZAŠTITA – ŠTA DONOSI NOVA ADVOKATSKA TARIFA FBIH
- Stranke u postupku pravne zaštite;
- Način izjavljivanja žalbe – izjavljivanje žalbe putem BH pošte vs izjavljivanje žalbe putem npr “brze” pošte kako se računaju rokovi;
- Blagovremenost žalbe i kako pravilno računati žalbeni rok;
- Suspenzivno dejstvo žalbe – šta sve ugovorni organ ne smije raditi nakon zaprimanja žalbe? Koje radnje smije obavljati?;
- Aktivna legitimacija u postupcima javnih nabavki – kako je provjeravati i utvrđivati;
- Redoslijed koraka ugovornog organa pri zaprimanju žalbe;
- Utvrđivanje “nesumnjivog” dokaza o uplati takse na žalbu – u kom pravcu ide aktuelna praksa?
- Usvajanje vs neusvajanje žalbe,
- Ko mora dokazati stavove i činjenice u toku žalbenog postupka, a ko ih može samo učiniti vjerovatnim;
- Koje su to apsolutno bitne povrede zakona o kojim URŽ vodi računa po službenoj dužnosti, a koje su relativne povrede Zakona;
- Izmjene Advokatske tarife FBiH – kako pravilno obračunati naknadu u slučaju usvajanja žalbe?
- Tužba pred Sudom BiH – da li ista odgađa postupak javne nabavke i da li ugovorni organ treba čekati na presudu Suda BiH?
- Zahtjev za odgađanjem izvršenja konačnog upravnog akta – rješenja URŽ-a BiH, šta tužilac treba dokazati da bi isti bio usvojen?
Prezentuje: Samir Buljina
VRIJEME I MJESTO SEMINARA |
08.10.2025. – HOTEL „HOLLYWOOD“ ILIDŽA, SARAJEVO; 09:30 h.
KOTIZACIJA (UKUPNA CIJENA) |
- 185,00 KM po jednom učesniku;
- 175,00 KM po jednom učesniku za dva i više učesnika iz iste institucije/pravnog lica;
- 175,00 KM po jednom učesniku za tri i više učesnika iz iste institucije/pravnog lica + jedan učesnik besplatno prisustvuje;
- 165,00 KM po jednom učesniku za pretplatnike portala “Praksa javnih nabavki u BiH”.
- 165,00 KM po jednom učesniku za pretplatnike portala “Praksa javnih nabavki u BiH za tri i više učesnika iz iste institucije + jedan učesnik besplatno prisustvuje.
Kotizacija uključuje:
Troškove učešća u seminaru, radni materijal, prezentacije predavača, paket dobrodošlice, kafe pauzu i zajednički ručak, uvjerenje o usavršavanju (Certifikat).
Broj učesnika je ograničen. U tom smislu pozivamo Vas na rezervaciju čim prije uz napomenu da i budžetski korisnici, a i firme iz privatnog sektora mogu prisustvovati savjetovanju uz odgođeno plaćanje, ali uz obaveznu prijavu.
Prijaviti se možete online: https://tnd.ba/prijava-seminar/
ili putem slanja narudžbenice na e-mail: info@tnd.ba. (Narudžbenicu možete preuzeti ovdje: https://tnd.ba/wp-content/uploads/2025/09/NARUDZBENICA-1.docx
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati i putem telefona: 032/837-029, 060/344-5389
Dobro nam došli!