Društvo za pravni konsalting i edukaciju TND d.o.o Visoko 15.05.2025.godine u Sarajevu organizuje seminar iz javnih nabavki.
Seminar je namijenjen:
ugovornim organima i njihovim predstavnicima, ponuđačima, rukovodiocima sektora javnih nabavki, predsjednicima i članovima komisija u postupcima javnih nabavki, službenicima iz oblasti javnih nabavki, sekretarima, advokatima, ponuđačima, predstavnicima privrednih subjekata i svim drugim licima koji se bave javnim nabavkama u BiH.
SADRŽAJ SEMINARA |
PRVI DIO
U prvom dijelu obradit ćemo aktuelnu praksu Suda BiH i Ureda za razmatranje žalbi BiH – vezu i odnos zakonskih i podzakonskih akata iz oblasti javnih nabavki i prakse koja se nameće kao uslov efikasnog provođenja postupaka javnih nabavki. Šta ponudu čini neprihvatljivom, kako dobiti najbolju vrijednost za novac za ugovorni organ, u kojem pravcu ide aktuelna praksa URŽ-a BiH i Suda BiH su neke od tema kojih ćemo se dotaći.
Ovaj dio seminara prezentovat će nam Amila Muhamedagić, Master prava s položenim pravosudnim i advokatskim ispitom, urednica portala „Praksa javnih nabavki u BiH“.
DRUGI DIO – PROVOĐENJE POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI I OBAVEZE UGOVORNIH ORGANA
U drugom dijelu obradit ćemo aktuelne obaveze s kojim se ugovorni organi suočavaju počev od veze plana nabavki i provođenja postupaka, istraživanja tržišta, angažovanje vanjskih saradnika za kreiranje tehničkih specifikacija predmeta nabavke, a onda i do sveukupnog kreiranja tenderskih dokumentacija, provođenja postupaka te proceduralnih koraka ugovornih organa prilikom provođenja postupaka javnih nabavki.
Drugi dio prezentuje nam Amir Rahmanović, Dipl.ecc, ovlašteni predavač javnih nabavki, stručni savjetnik za kontrolu javnih nabavki u Uredu za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Tuzlanskog kantona.
TREĆI DIO – ZAKON O JAVNIM NABAVKAMA VS ZAKON O OBLIGACIONIM ODNOSIMA FBIH/RS – PROBLEMI S REALIZACIJOM UGOVORA
Postupak javne nabavke provodi se poštujući Zakon o javnim nabavkama BiH te nadalje, nakon zaključenja ugovora, primjenjuje se Zakon o obligacionim odnosima FBiH/RS. Da li su navedeni zakoni usklađeni, jasni, i kakvi se problemi mogu desiti pri provođenju ugovora? Dajemo odgovore.
Zahtjevi za povećanjem cijena ranije dogovorenih ugovora od strane ponuđača sve su češći i jasniji. Kako udovoljiti istim, da li raditi povećanja cijena ugovora, kojim dokazima se voditi i kakve probleme stvaraju neusklađene tržišne cijene i statistički podaci Agencije za statistiku BiH neke su od tema koje ćem obraditi. Zloupotrebe u postupcima javnih nabavki i prekrašjni postupci – sve navedeno prezentuje Amela Imamović Arifović, Dipl.iur, ekspert za javne nabavke i rukovodilac službe javnih nabavki Kantonalne bolnice Zenica.
PRVI DIO
AKTUELNA PRAKSA SUDA BIH I URŽ-A BIH – PRAĆENJE PRAKSE KAO USLOV EFIKASNIH JAVNIH NABAVKI
- Šta ponudu čini neprihvatljivom – aktuelna praksa URŽ-a BiH i Suda BiH;
- Postupanja ugovornih organa pri provođenju postupaka javnih nabavki;
- Povlačenje žalbe vs povrat žalbenih taksi;
- Prezentacija portala “Praksa javnih nabavki u BiH”
Prezenter: Amila Muhamedagić
DRUGI DIO- POSTUPAK JAVNE NABAVKE – OD POČETKA DO KRAJA
- Plan javnih nabavki i njegova veza sa pokretanjem postupka javne nabavke
- Istraživanje tržišta-obaveza ili mogućnost?
- Način istraživanja tržišta
- Primjer pisane zabilješke o istraživanju tržišta
- Ko može biti imenovan u komisiju za nabavke
- Ko ne smije biti imenovan u komisiju za nabavke
- Sukob interesa članova komisije za nabavke u smislu člana 52. Zakona o javnim nabavkama
- Službenik za javne nabavke-kada je obavezno njegovo učešće u postupku nabavke
- Ko priprema tendersku dokumentaciju i tehničke specifikacije
- Ispravno postupanje komisije za nabavke prilikom analize i ocjene ponuda
- Okončanje postupka nabavke
- Zakonski uslovi za poništenje postupka nabavke
- Rokovi za zaključivanje ugovora kod različitih vrsta postupka
Prezenter: Amir Rahmanović
TREĆI DIO:
ZAKON O JAVNIM NABAVKAMA VS ZAKON O OBLIGACIONIM ODNOSIMA FBIH/RS – PROBLEMI PRI REALIZACIJI UGOVORA
Priroda ugovora o javnoj nabavci;
- Kreiranje adekvatnog prijedloga ugovora u samoj tenderskoj dokumentaciji, na šta obratiti pažnju?
- Praćenje realizacije ugovora, na koji način?
- Zapisnik o kvantitativnom i kvalitativnom prijemu robe;
- Problemi pri realizaciji ugovora, kašnjenje u isporuci, problemi s kvalitetom isporučenih roba/usluga/radova;
- Naplata ugovorne kazne;
- Aktiviranje garancije za uredno izvršenje ugovora;
- Promjenjiva vs nepromjenjiva cijena ugovora;
- Izmjene osnovnog ugovora tokom njegove realizacije zbog izmijenjenih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti u vrijeme zaključivanja – povećanje minimalne plaće u FBiH;
- Metodologija izračunavanja povećanja cijene osnovnog ugovora zaključenog u postupku javnih nabavki;
- Raskid ugovora;
ČETVRTI DIO
PONUĐAČI vs UGOVORNI ORGANI?
- Odgovaranje zahtjevima tenderske dokumentacije;
- Najčešće greške ponuđača pri pripremi ponuda;
- Zloupotrebe u postupcima javnih nabavki od strane ugovornih organa i ponuđača;
- Pokretanje prekršajnog postupka
Prezenter: Amela Imamović Arifović
VRIJEME I MJESTO SEMINARA |
15.05.2025. – HOTEL „HILLS“ ILIDŽA, SARAJEVO; 09:30 h.
KOTIZACIJA (UKUPNA CIJENA) |
- 195,00 KM po jednom učesniku;
- 175,00 KM po jednom učesniku za dva i više učesnika iz iste institucije/pravnog lica;
- 175,00 KM po jednom učesniku za tri i više učesnika iz iste institucije/pravnog lica + jedan učesnik besplatno prisustvuje;
- 155,00 KM po jednom učesniku za pretplatnike portala “Praksa javnih nabavki u BiH”.
- 155,00 KM po jednom učesniku za pretplatnike portala “Praksa javnih nabavki u BiH za tri i više učesnika iz iste institucije + jedan učesnik besplatno prisustvuje.
Kotizacija uključuje:
Troškove učešća u seminaru, radni materijal, prezentacije predavača, paket dobrodošlice, kafe pauzu i zajednički ručak, uvjerenje o usavršavanju (Certifikat).
Broj učesnika je ograničen. U tom smislu pozivamo Vas na rezervaciju čim prije uz napomenu da i budžetski korisnici, a i firme iz privatnog sektora mogu prisustvovati savjetovanju uz odgođeno plaćanje, ali uz obaveznu prijavu.
Prijaviti se možete online: https://tnd.ba/prijava-seminar/
ili putem slanja narudžbenice na e-mail: info@tnd.ba te putem telefona: 032/837-029, 060/344-5389.
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati i putem telefona: 032/837-029, 060/344-5389.
Dobro nam došli!